BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik

  • masa pelepasan:2024-04-12 11:06:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:368
  • Penerangan pantas:

    Busia,Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau ren

Kandungan artikel

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

BusiaPlatform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Semak status perlahan gelang dinding,BusiaPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

DishnaPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Platform pengangkat kereta api di luar, terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan ketinggian - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan luar. Mereka mempunyai tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, memastikan operasi lancar, bunyi rendah, penyelenggaran yang selesa, dan kehidupan perkhidmatan panjang. Dalam kes kegagalan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, selesa, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm- cm. Pembuat lif profesional mempunyai tahan tekanan tinggi,BusiaPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, prestasi tahan air yang baik dan tahan api dan suhu tinggi, Kapasiti muatan berlebihan kuat, resistensi kerosakan, resistensi radiasi, kehidupan perkhidmatan panjang. Tinggi lapisan atas tidak terpengaruh dan boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi. Ia sesuai untuk struktur besi - tingkat atau kilang beton, dan boleh digunakan secara dalaman dan luar.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

produk baruKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.


BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik



Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

ejenTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Pangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, bentuk struktur adalah kompleks, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

BusiaGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik,BusiaPlatform penunggang jenis trek panduan, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


BusiaMaklumat produk lain
  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • HubliKarakteristik pengubah tenggelam minyakMasalah dan penyelesaian biasa

    HubliKarakteristik pengubah tenggelam minyakMasalah dan penyelesaian biasa

  • MaynoothPlatform angkat elektrik hidraulikApa projeknya

    MaynoothPlatform angkat elektrik hidraulikApa projeknya

  • MaynoothPembuat paksi naikPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

    MaynoothPembuat paksi naikPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

  • BordeauxJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah peraturan survival industri

    BordeauxJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah peraturan survival industri

  • BordeauxPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis status quo industri pe

    BordeauxPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis status quo industri pe

  • segera:Peringatan: Maklumat BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik memberi anda BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik oleh syarikat kami, perkhidmatan BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik. BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BusiaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterApa yang unik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!